2012. március 16., péntek

Új blog!:)

Igen, megint egy új beauty blog! Persze, már annyi van...de én pl. mindig nagyon örülök, mikor találok egyet amit még nem ismertem, remélem valakinek ezzel is ilyen örömet szerzek majd!:)
Én pár hónapja kattantam rá nagyon az ilyen blogokra...először csak nézegettem őket, hosszú órákig, teljesen belefeledkezve...úgy voltam vele, hogy á, nekem erre úgysincs időm/kitartásom. De nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy ez annyira nekem való!
Mindig is imádtam a sminkelést, bár évekig csak egy-két bevált sminket készítettem, és a termékekkel sem nagyon kísérleteztem. Ez mostanra teljesen megváltozott, eszelős növekedésbe kezdett a sminkkészletem, és a netes rendelést is többször kipróbáltam.
Talán a környezetem sokszor furcsán néz rám emiatt, ezért is szeretném megmutatni ezt a hobbimat olyanoknak, akik megértik és ők ilyen mániákusak:)))
Szóval lesznek itt terméktesztek, swatch, haul, sminkek, outfit meg amit szeretnétek majd!
Remélem tetszeni fog, és nekem sem veszik el a lelkesedésem:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése