2012. március 17., szombat

HAUL - Kleancolor

Ezeket a Kleancolor körömlakkokat még pár hete rendeltem az ebay-ről, joy017-től. Biztos sokan ismeritek, de én is elmondom, csak ódákat tudok zengeni róla, mástól én már nem is fogok NYX-et és Kleancolort rendelni.

Egyszerre rendeltem 6 db-ot, mert annyira gyönyörű színek vannak, gondoltam csak nem lehet olyan rossz. Eddig kettőt próbáltam ki közülük, egyetlen hibájuk hogy kicsit sűrűek, és nehezebb felvinni, de egyébként nem tudok rosszat mondani róluk. 15 ml-esek, úgyhogy jó nagyok, nem lesz könnyű elfogyasztani!
Ami nálam nagy pozitívum, hogy tartósak is, nekem ugyanis hétköznap, munka után sokszor semmi kedvem nekiállni lemosni a körömlakkot (főleg a csillámosat, jajjjj), és szeretném, ha kibírna 4-5 napot. Na ez simán kibírta, pedig fedőlakkot sem tettem rá, direkt azért hogy ezt kipróbáljam. Nekem szinte minden lakk már a 2. napon csúnyán kopik, úgyhogy már elterveztem: nemsokára rendelek még egy 12-es csomagot!:)

A színek balról jobbra: Chunky holo black, Chunky holo purple, Metallic Fuschia, Salsa, Bridal shower, 24 Carat.
Tovább után képek egyenként!





Chunky holo black

Kék-zöld-narancs színekben pompázó nagyobb csillámdarabkák vannak benne. Én nem mondanám az rá, hogy hologramos, de tényleg gyönyörű.



Chunky holo purple

Ebben kisebbek a csillámok, és egy lilás alapban vannak. Sötétlila körömlakkon próbáltam, úgy nagyon szép.


Metallic Fuschia

Metálos lila.


Salsa

Egy meleg árnyalatú rózsaszín, arany fénnyel, ami felkenve még inkább kijön. Körmön igazi rose gold szín.


Bridal shower

Ezüst csillámokkal, egészen kicsi és nagy csillámok is vannak benne.


24 Carat

Apró arany csillámos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése