2012. március 16., péntek

HAUL - Rossmann

A héten én is nekiindultam, hogy beszerezzek pár dolgot az új Essence szortimentből.
Félig sikerrel jártam...Természetesen, amit legjobban szerettem volna, azt nem találtam (a pelyhes lakkot). Na de nem adom fel, jövő héten újra felkerekedek, komolyan már azzal a pelyhes lakkal álmodom:)))

Hétfőn elmentem a város legnagyobb, legforgalmasabb Rossmannjába, ahol az egyik pult eléggé fel volt töltve új cuccokkal, a másik meg szinte üresen figyelt. Megkérdeztem az eladót, és miután nagy nehezen elmagyaráztam neki a pelyhes lakkot, közölte, hogy az csak jövő héten lesz:(

Na de kell is nekem több, indultam megvigasztalni magam, és ezeket a cuccokat szereztem be:

Nem mind új, és becsúszott pár Catrice is, de sebaj:)



Essence - Gold fever

Kis arany és piros csillámok vannak benne, kicsit bronozos hatása van.


Essence - Nude Glam - Iced strawberry cream

A nude lakkok közül a legrózsaszínesebb. Mindenképp tervezem még egy barnásabb beszerzését is.


Essence - Choose me!

Nem új, de eddig nem volt egy kékes-zöldes körömlakkom sem. Nem mertem ilyen színeket magamra kenni, viszont már többször szemeztem ezzel a lakkal, úgyhogy úgy döntöttem, nekilátok a komfortzónám tágításának ezzel a gyönyörűséggel!


Catrice - Genius in the bootle

Megvettem én is a Péridot hasonmást...kíváncsi leszek, mit tud.


Catrice - Iron mermaiden

Szintén régóta szemezünk, most jött el az ideje.


Catrice - Heavy metallilac

Brutállila... imádom.


Catrice - C'mon Chameleon

Magdinál láttam ezt a szemhéjpúdert, és mikor megláttam élőben is...hú. Nagyon különleges szín.


Catrice - Gilbert's grapefruit

Ilyen halvány rózsaszínes árnyalatokból valamiért mindig hiányom van...


Essence - Cutie mac cute

Ez a rúzs fura módon nincs kinn az Essence honlapján, de ki volt téve mint új rúzs.






Essence - Dazzling beige

Na ez élőben elég más, mindenféle színű apró csillám van benne, nem túl pigmentált, de engem igazából nem zavar, nem szeretem a túl erős fedésű rúzsokat.


Catrice - Rose 'n gun

Brutálcsillogós. Én szeretem az ilyeneket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése