2012. március 21., szerda

Teszt és swatchok - Miss Rose 100-as paletta

Nemrég vettem ezt a Miss Rose 100-as palettát. Sokat olvastam már blogokon erről a márkáról, hogy milyen olcsó és mégis mennyire jó, úgyhogy mikor belebotlottam ebbe a gyönyörűségbe, azonnal lecsaptam rá:) Ez az első ilyen palettám, de biztos, hogy nem az utolsó!
Az összes szín felülete csillámos, de ha az első használat után ez a csillámréteg lekopik, nagyon szép metálos csillogású, gyönyörűen pigmentált színeket kapunk.
A festékek elég kicsik, de mivel nem kell sok belőlük, és amúgy is rengeteg színről van szó, ez nem baj. A barna, természetesebb színektől az egészen vad neonzöldig minden megtalálható benne!
Nekem nagyon bevált ez a paletta! A swatchok sajnos nem sikerültek valami jól a lámpafény miatt (sose érek haza világosban, grr), de azért ha már megcsináltam őket, felteszem. Csak találomra kiválasztottam pár színt, nem akartam mind a százba belenyúlkálni.
Vigyázat, sok kép következik!:)






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése