2012. március 17., szombat

Sminkes tag

Kedvem támadt kitölteni egy ilyet, Katie tag-ére esett a választásom.


Porpúder vagy kompakt púder?
Kompakt mindenképp. Még ezt is eltálalom és összetöröm néha, nem nekem való a porral pepecselés:)

Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)? 
Folyékony tus. Régebben nagy szemceruzás voltam és egyszer elkezdett viszketni a szemem az évek óta bevált ceruzától. Miután kikúráltam a szemem úgy döntöttem, ideje kipróbálnom a tust, mert már jóval bátrabban bánok a sminkcuccokkal. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk, tus nélkül nálam nincs smink.

Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?  
Szemöldökceruza. Sosem volt tartósan festve, bár megfordult már a fejemben, de elvagyok ezzel.

Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Egyik sem. Sosem volt műszempillám, ezért nem tudom megmondani melyik jobb, de ha egyszer kipróbálom, akkor a tincseset fogom.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?  
Utána. Sokkal kevesebb a javítani való úgy:)

Primer vagy sminkfixáló?
Szintén olyan dolog amit nem használok...nem érzem szükségét.

Alapozó vagy BB krém? 
Nekem alapozó, mert sajnos kell az erősebb fedés.

Szájfény vagy rúzs? 
Rúzs. Nem szeretem a szájfények állagát, hogy hamar lejön a számról és utálom, mikor beleragad a hajam:)

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt...nagyon szépek a pigmentek, de hétköznap egyszerűbb a préselt. Azért alkalmakkor a pigmentekkel is pepecselgetnék (bár bevallom, még nincs...de ezt tervezem beszerezni:))

Avon vagy Oriflame?
Nagyon rég rendeltem Oriflame-t és már nem emlékszem rá milyen volt...de Avont rendszeresen szoktam, és a legtöbb terméket szeretem, úgyhogy Avon.

Transzparens púder vagy színezett?
Színezettet használok, úgyhogy az. Egyszer vettem egy transzparens púdert de nagyon nem vált be, viszont biztos vagyok benne hogy van ebből is jó, csak rosszat fogtam ki. Ha ismertek jó transzparens púdert ne tartsátok magatokban:)

Színes smink vagy natúr smink?
Én színes párti vagyok, imádom a hatalmas 88-as, rengeteg színben pompázó palettákat. De azért egy Naked palettát én sem vetnék meg:))

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?  
A lehúzóstól irtózom...mindenképp lemosható.

Bronzosító vagy pirosító?
Nyáron inkább bronzosító, egyébként pirosító.

Hajgöndörítés vagy hajegyenesítés?
Mivel nekem szög egyenes a hajam, csak göndöríteni tudom. Nem sokszor szoktam, mert régen kb. egy évig minden nap göndörítettem és nagyon megviselte, most már inkább kímélem.

Matt vagy csillogó?  
Csillogó, odavagyok a csillogós dolgokért:)

Hosszú pillák vagy dús pillák?  
Persze, dús és hosszú. Nekem inkább hosszú mint dús, de pont ezért dúsra vágyom:)

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?  
Élénk mindenképp, de néha próbálkozom a nude lakkokkal is. Igazából én szeretem csicsázni, és a csillámos lakkok a kedvenceim.

Hajmosás este vagy hajmosás reggel? 
Ha reggel korán kell kelni akkor este, egyébként reggel...olyan jó a teljesen frissen mosott haj!

Dm vagy Rossmann?  
Inkább Rossmann, bár van amit csak a Dm-ben tudok beszerezni.

Csillámpor vagy strasszkő?  
Csilláááám.

Borotva vagy gyanta?  
Gáz vagy nem utálom a gyantát. Ha gyorsan kell akkor borotva, ha van időm epilátor.

Műköröm vagy lakkozás?  
Lakkozás. Szeretem én magam csinálni a körmöm, mindig épp olyan színűre amilyenhez kedvem van.

Rövid vagy hosszú haj?    
Hosszú hosszú hosszú! Most kicsivel hátközép alá ér, még egy picit nőhetne is!:)

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Na, ebből nude. Mindig szemhangsúlyos sminket csinálok mert szerintem nekem az az előnyös. A szememen van mit kiemelni, a szám viszont nem a kedvenc testrészem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése