2012. április 21., szombat

Divat tag

Nekem is nagyon tetszik ez a tag, amit már sok blogon láttam, úgyhogy kitöltöttem:


1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Szoknyás. Kb. háromszor annyi szoknyám/ruhám van mint nadrágom, nagyon szeretem a kifejezetten nőies öltözködést. Nyáron 90%-ban szoknyában járok, télen fele-fele az arány. Mostanában hangulattól függ nálam, ha kifejezettem rossz kedvem van biztos nem veszek szoknyát, de ha nagyon jól akarok kinézni, akkor a szoknyás kupac felé nyúlok.

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Mindegyiket szeretem, de ha választani kell, ezüst. Az aranyból elegem tud lenni bár nagyon szeretem (bizsuban), az ezüstnél jóval több idő kell, hogy besokalljak.:)

3. Clutch, igen vagy nem?
Igen! Sokáig el se tudtam képzelni hogy hétköznap ilyet hordjak, mert mindig rengeteg cuccot viszek magammal, nálam a hatalmas táskák abszolút nyerők voltak. Régen azt hittem, teljesen kivitelezhetetlen ebbe pakolni, meg hogy csak színházba lehet ilyet hordani, de aztán egyszer hirtelen felindulásból megvettem egy kígyómintás H&M clutchot, és annyira beleszerettem,
hogy hajlandó voltam leredukálni a cuccaim számát. Még csak ez az egy van, de biztos, hogy ez nem sokáig marad így.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Igen, az első számú kedvenc az Orsay, nincs olyan hogy ne tudnák választani onnan valamit, ha bemegyek. A második helyen holtversenyben a Zara és a H&M áll, Zarában a cipőktől és a ruháktól vagyok teljesen oda, H&M-ben meg az utóbbi időben rengeteg dolog tetszik, főleg szoknyák, blézerek és kiegészítők.


5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Odavagyok értük, gyönyörűek! Szinte mindig magassarkúban járok, és tényleg sokkal kényelmesebbek, mint a lapos talpúak.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Nekem nem a stílusom, egy-két ilyen farmerom van amit a mindenkihagyjonbékén-nincskedvemkiöltözni napokon hordok, bár munkába akkor sem:) Amúgy rendben van akkor, ha szép a koptatás, és nem nagyon erőteljes.

7. Neon vagy pasztell?
Pasztell. A neontól sem ódzkodok, de ahhoz nem mindig van kedvem, a pasztellt állandóan tudnám hordani. Mentazöld, barack, púderszín...szebbet el sem tudok képzelni!

8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Sok-sok olcsóbb bizsu. A cipők és a sminkek mellett a legfőbb mániám, szeretem mindig más-más bizsuval feldobni a szettem. Leginkább a hatalmas, hangsúlyos ékszereket kedvelem, kész anyagi csőd lenne ilyet igaziban venni:)

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Most éppen nagyon tetszik az aktuális divat, de ha nem tetszik, akkor nem fogom csak azért felvenni, mert az a divat.


10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Inkább színes, szeretem a változatosságot. Ettől függetlenül ezeket általában nem egyszerre veszem fel, hanem natúrral vagy feketével, de alapvetően elég színes látvány fogadja azt, aki benéz a szekrényembe.


+1. A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Sminket az öltözékhez. Többször jártam már úgy, hogy kifestettem a szemem valami erős színnel, aztán rájöttem hogy ami ahhoz jó lenne az pont koszos, vagy valami máshoz lenne kedvem de ahhoz meg abszolút nem megy, úgyhogy inkább előbb kitalálom a ruhát, és utána sminkelek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése