2012. április 27., péntek

30 days challenge - 4. nap

Ma a kedvenc alapozóm következik, a Manhattan Powder Mat alapozója. Kevert, illetve zsíros és problémás bőrre ajánlott, matt finisű. Az ígéret szerint olyan, mintha púdereztünk is volna, azért én ezt nem mondanám, de szerintem nekem képtelenség olyan alapozót mutatni, ami elég matt önmagában. Mindegyik fölé teszek púdert is, mert borzasztóan utálom a minimális kifényesedést is. Ennek ellenére úgy gondolom, elég jól teljesít ez az alapozó mattítás terén. Még valamiben nagyon jó, bár ez nem mindenkinek fontos: kifejezetten erős fedésű alapozóról van szó. Sajnos nekem elég érzékeny bőröm van, hajlamos a kipirosodásra, illetve tinikoromban voltak pattanásaim, amiknek a helyét is el kell tüntetnem. Ez az alapozó szépen elfedi ezeket a foltokat, és egységes bőrszínt eredményez. Az állaga elég sűrű, és emiatt valamint az erős fedés miatt fokozottan ügyelnünk kell arra, hogy jól eldolgozzuk mindenhol, különben foltos lesz. Nekem a 82-es Beige elnevezésű árnyalat van, ez egy közepes tónus és számomra nyáron megfelelő, illetve télen akkor, ha hetente rendszeresen megyek szoláriumba.
Mindenképp tudom ajánlani, ha egy erős fedésű, matt alapozót szeretnétek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése