2012. április 21., szombat

Catrice Ultimate Shine rúzsok

Rúzsok terén most a Catrice Ultimate Shine rúzsok a kedvenceim, ezeket mutatnám be nektek.
Egyelőre 5 darabbal rendelkezem, de mivel nagyon meg vagyok elégedve velük, biztosan lesz még több is. Amik nekem megvannak:

030 Rose 'N' Gun
080 Corallicious Pink
110 Shy Flamingo
190 Gentle Nude Is Back
200 Get The Nudes Paper

Az első szerzeményem a Rose 'N' Gun volt, ami szín szempontjából nem bizonyult a legszerencsésebb választásnak, ugyanis ez egy szinte fémesen csillogó, hideg barnás-rózsaszín rúzs. A kezemen tetszett, de sajnos feltéve kicsit hulla-feeling, rajtam legalábbis. Szóval nekem nem áll túl jól, viszont maga a rúzs nagyon meggyőzött, mert kellemes állagú és nem szárít.
Tehát mentem még egy kört, a négy másik rúzs ennek az eredménye.
Igyekeztem visszafogottabb árnyalatokat választani, mivel általában a szemem hangsúlyozom. Nagyon tetszik például a Kiss Kiss Hibiskuss rúzsuk is, de az ilyen erős színekkel egyelőre vigyázok, mert nem vagyok benne biztos, hogy jól áll...
Az egyedüli ami nem tetszik ezekben a rúzsokban, hogy némelyiknek olyan csúcsos a vége...nekem nehéz vele dolgoznom, mindig sokáig forgatom, mire kézre áll.

Swatchok a tovább után!
Csoportkép (első lemaradt)




080 Corallicious Pink - ezt már többször is használtam, látszik is rajta..



110 Shy Flamingo



190 Gentle Nude Is Back



200 Get The Nudes Paper



030 Rose 'N' Gun (ezt már láthattátok egy haul posztban itt)



Fentről lefelé: Corallicious Pink, Shy Flamingo, Gentle Nude Is Back, Get The Nudes Paper, Rose 'N' Gun.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése