2012. április 22., vasárnap

30 days challenge - 1. nap

Még régebben láttam blogokon egy ilyen 30 napos programot, nagyon tetszik, mert arra ösztönöz, hogy minden nap posztoljak valamit. Úgy gondoltam belevágok, sok jó ötlet van benne!

Kezdem is az első nappal, a kedvenc szemhéjtusommal, ami egy fekete S-he tus. Ő lenne az:


 Tesztelem is a tovább után!


 Tusból nem igazán szeretek kísérletezni, mert ha valamivel ki lehet kergetni a világból, akkor az egy rossz tus. Ezért aztán, mivel jó ideje megtaláltam a nekem megfelelőt (kb. 2 éve ezt használom), meg is maradtam ennél. Ugyanígy vagyok az alapozókkal és púderekkel is, míg szemhéjpúdert, rúzst és körömlakkot tekintve viszont imádok új dolgokat kipróbálni.
Fontos szempont nálam az ár, ugyanis hihetetlen tempóban tudom a tusokat fogyasztani. Minden nap használok (kivéve ha nem megyek sehova aznap), nálam enélkül nincs smink. Az is nagyon fontos, hogy egész nap kitartson, ne potyogjon és maszatolódjon. Legyen könnyű dolgozni vele, mert kora reggel elég béna tudok lenni:)
Ez a tus nálam minden szempontból megfelel. Olcsó, egész nap tartós és szeretem használni.
A legtöbb tussal amit próbáltam, az volt a problémám, hogy repedezik, aztán darabokban potyog le. Miután láttam, hogy ő ezt nem teszi, nem is keresgéltem tovább. Nem próbáltam túl sokféle tust, lehet, hogy van ennél jobb, de nekem teljesen megfelel!

Egyébként a többi nap programja ez:

1. nap - A kedvenc szemhéjtusod
2. nap - A kedvenc táskád
3. nap - A kedvenc ecseted
4. nap - A kedvenc alapozód
5. nap - A dolog, amit szeretsz csinálni
6. nap - Bármi Hello Kittys
7. nap - A kedvenc állatod
8. nap - Egy fotó, ami mindig megnevettet
9. nap - A kedvenc pár cipőd
10. nap - Az aktuális divat/stílus amit szeretsz
11. nap - Táska, amit szeretnél
12. nap - A kedvenc színed
13. nap - Mutass egy képet a stílusikonodról
14. nap - Mutass egy képet egy hajról, vagy fazonról, amit szeretnél
15. nap - Mutass egy képet a kedvenc karkötődről
16. nap - Zene, amit szeretsz
17. nap - Divatcikkek, amik rajta vannak a kívánságlistádon
18. nap - A kedvenc beauty gurud
19. nap - A kedvenc szetted egy beauty gurutól
20. nap - A kedvenc szempillaspirálod
21. nap - A kedvenc szájfényed
22. nap - Ami boldoggá tesz
23. nap - A hely, ahol szeretnél élni
24. nap - A kedvenc kajád
25. nap - Amit meg szeretnél venni a H&M-ből
26. nap - Egy dolog a kívánságlistádról
27. nap - A kedvenc bőrápolási terméked
28. nap - A kedvenc italod
29. nap - Egy fotó, amitől bulizhatnékod lesz
30. nap - A kedvenc körömlakkod

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése