2012. április 21., szombat

Avon SuperShock Max szempillaspirál teszt

Legutóbbi Avon rendelésem alkalmával megrendeltem ezt a szempillaspirált, mert féláron volt és már régóta ki akartam próbálni valamilyen spirált az Avonból. A SuperShockról sok jót hallottam, így gondoltam ez sem lehet rossz.

Kívülről:

Tovább után mutatom használat közben!


 Kefe:



 A csomagolása egyszerű, sima henger alakú. A kefe nekem annyira nem tetszik, mert jobban szeretem a nagyobb sörtéjű keféket, de meg lehet szokni.

Spirál nélkül:
Egy réteg:
Két réteg:
Három réteg:
Összességében úgy gondolom, az 1140 Ft-ot megérte, el fogom használni, mert egész jó, de nem lett a kedvencem. Nekem nem dúsít eléggé és óvatosan kell használni, mert könnyen összeragasztja a szempillákat. Ha belejövünk, lehet vele szép pillákat csinálni, úgyhogy szerintem akciósan megéri, teljes áron már inkább mást választanék.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése