2012. május 1., kedd

Áprilisi kedvencek


88 Metal mania paletta (ebayről) - messze a legtöbbet használt palettám, mióta megvettem (3-4 hónapja), ebben a hónapban is ehhez nyúltam legtöbbet. Persze elég nagy, ezért magammal vinni nem tudom, de annyira szép színei vannak, és pigmentáltak, imádom.

Catrice: Vanessa's paradise szemhéjpúder - gyönyörű zöld, fényes szemhéjpúder, közelebbi képet is csináltam:


Essence Marble mania pirosító - Mindennapi használatra tökéletes szín, nagyon megszerettem.


Essence szájkontúr ceruza: 09 Nude coral - ezt még régebben vettem, a fiók mélyén találtam, nem tudom miért nem használtam eddig (mindig szoktam szájceruzát használni, ha rúzsozok). Szép korall szín, a korallos rúzsokhoz tökéletes.
Avon hidratáló rúzs: Lilac shimmer - halvány lilásrózsaszín rúzs, és tényleg hidratál. Nekem a legtöbb rúzs kiszárítja a számat, ezt nagyon jó viselni, sokszor vettem elő.
Catrice Ultimate Shine rúzs: Corallicious pink - világos korall szín. Nemrég fedeztem fel a Catrice rúzsokat, és nagyon meg vagyok velük elégedve.

Körömlakkok terén a barackos-pinkes színek voltak a kedvenceim:
Avon: Apricot mystery - szerelem ez a szín, és szuper tartós! NOTD bejegyzésben is szerepelt.
Essence Marble Mania 01 Raspberry swirl - élénk korall

Essence colour 3: Shopping trip te soho/Party all night long - Pink alap, csillámos fedőlakk. Először furcsa volt ez a kétvégű megoldás, de olyan szépek ezek a lakkok...
Avon körömerősítő töredező körmökre - ebben a hónapban mindig tettem egy réteget ebből az aktuális lakkom alá. Nem tudom akik próbálták, nektek hogy jött be, de nekem elképesztő a javulás! Évek óta nem volt akkora körmöm mint most, az 1mm-s is állandóan letört, és most végre szépek! Szóval ő hozzámnőtt!
És aki lemaradt szegény a csoportképről, pelyheske:

Legszívesebben minden lakkra felkenném, csak azért nem teszem, nehogy a végén még megunjam. Na meg kétségkívül sötét lakkokon az igazi. Na, úgy tényleg brutál!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése